wtorek, 7 października 2014

Jesienne Wąsiki :*

Witajcie :* Już jakiś czas temu weszła moda na motyw Wąsów :) Przyznam szczerze że sama kupiłam sobie kilka fantów z wąsikami :p Postanowiłam coś uszyć : I tak powstała kamizelka żeby nie była samotna dołączyłam do niej szorty (mało jesienne wiem ale do ciepłych rajstopek , myślę że fajne rozwiązanie :p )

 Fajny Efekt daje spory kaptur który jest podszyty futerkiem :)



 Kamizelka zapinana na jeden guziczek :)
I co myślicie ? :) Jestem z niej bardzo zadowolona :* Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. dodałam do obserwowanych, super blogasek:D zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, rewelacja! Super, że trafiłam (dzięki grupie Jestem blogującą mamą). Świetne stylizacje. Zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. hejka, extra blog!!! a oto mój blog: http://fuckwonderwall.blogspot.com/ juz niedługo nowy post, serdecznie zapraszam do komentowania i obserwowania (zaobserwowałam ciebie: zioraa)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super, moje ulubione połączenie kolorów :)

    http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń