wtorek, 2 września 2014

Hej :* Dość dawno nic nie dodawałam :(  Postaram się to szybko nadrobić :) W najbliższym czasie wstawię fotki z czapkami smerfetkami dla dzieci :P Więc serdecznie zapraszam :) A dziś pokaże jaką bluzeczkę uszyła mi mama :) Bluzka zapinana na  suwaczek :) Uszyta z tkaniny "Wężowa skórka " Kolor różowy wpadający w fiolet :) Rękawy i ściągacz z jasno szarej dzianiny :) Na zdjęciu roz. 44 :) Zapraszam również do mojej grupy Cała Ja :)





I co myślicie ? Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. SUPER BLOG !!! PROSZE POKLIKAJ W LINKI POD ZDJĘCIAMI, I JAK JUŻ TO ZROBISZ TO NPISZ KOMENTARZ A JA ZAOBSERWUJE TWOJEGO BLOGA !!! TYLKO NIE OSZUKUJ !!

    HTTP://VICIRAGE.BLOGSPOT.COM/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie widziałam takiej bluzy... :)

    www.threedl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń